ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ НА РЕГИОНАЛЕН ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ – ГАБРОВО
Пълният текст на Вътрешни правила за възлагане на обществени поръчки с възложител Директона на Регионален исторически музей – Габрово, можете да изтеглите от Вътрешни правила за обществени поръчки (PDF формат).
ПРЕДВАРИТЕЛНО ОБЯВЛЕНИЕ ПО ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: Доставка и инсталиране на техника и специализиран софтуер за изграждане на два дигитални центъра за документиране на обекти, дигитализация и последваща обработка и обогатяване на копията с допълнително съдържание, обучение на служителите за работа с доставените техника и софтуер.
Идентификационен номер на обществената поръчка № 001:
Файл/Връзка | Описание | Размер на файла | Създаден |
Predvaritelno_ob_end.zip | Предварително обявление | 12 KB | 26.06.2015 г., 15:22:31 |
http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=674570 | Връзка в АОП | 0 KB | 26.06.2015 г. |
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ПО РЕДА НА ЗОП С ПРЕДМЕТ: „Доставка на компютърно оборудване, сканираща техника, специализан софтуер и обучение на служителите, за нуждите на проект „Съвременни подходи за проучване, представяне и достъп до книжовното културно-историческо наследство на област Габрово“.
Идентификационен номер на обществената поръчка № 002
Получаване на документация – до 27.10.2015 г., 16:00 ч.
Подаване на оферти – до 27.10.2015 г., 16:00 ч.
Цена на документацията – 10.00 лв. с вкл. ДДС
Забележка: !!! Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. При поискване, документацията се предоставя на хартиен носител на място в Счетоводството на Регионален исторически музей – Габрово или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от тях адрес за тяхна сметка. В тези случаи се заплаща цена в размер на 10.00 лв. с вкл. ДДС.
Файл/Връзка | Описание | Размер на файла | Създаден |
Dokumentacia.zip | Документация по открита процедура | 6.79 MB | 29.06.2015 г., 17:56:28 |
http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=689679 | Връзка в АОП | 0 KB | 29.09.2015 г. |
http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=689682 | Връзка в АОП | 0 KB | 29.09.2015 г. |
Reshenie_prekratyavane.zip | Решение за прекратяване | 972 КB | 26.10.2015 г., 17:35:04 |
http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=694138 | Връзка в АОП | 0 KB | 26.10.2015 г. |
ПУБЛИЧНА ПОКАНА ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Организиране на събития и логистика за приобщаване на ромското население към националната култура и интеграцията му в местната общност“.
Идентификационен номер на обществената поръчка № 003
Подаване на оферти – до 21.10.2015 г., 16:00 ч.
Файл/Връзка | Описание | Размер на файла | Създаден |
Dokumentaciq_Logistika.zip | Публична покана | 5 МB | 09.10.2015 г., 20:25:31 |
http://www.aop.bg/v51_pp.php?mode=view2&id=9046636 | Връзка в АОП | 0 KB | 09.10.2015 г. |
Protokol.pdf | Протокол от разглеждане на оферти | 1.92 МB | 23.10.2015 г., 15:36:07 |
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ПО РЕДА НА ЗОП С ПРЕДМЕТ: „Доставка на компютърно оборудване, сканираща техника, специализан софтуер и обучение на служителите, за нуждите на проект „Съвременни подходи за проучване, представяне и достъп до книжовното културно-историческо наследство на област Габрово“.
Идентификационен номер на обществената поръчка № 004
Получаване на документация – до 02.12.2015 г., 16:00 ч.
Подаване на оферти – до 02.12.2015 г., 16:00 ч.
Цена на документацията – 10.00 лв. с вкл. ДДС
Забележка: !!! Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. При поискване, документацията се предоставя на хартиен носител на място в Счетоводството на Регионален исторически музей – Габрово или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от тях адрес за тяхна сметка. В тези случаи се заплаща цена в размер на 10.00 лв. с вкл. ДДС.
Файл/Връзка | Описание | Размер на файла | Създаден |
Dokumentacia.zip | Документация по открита процедура | 6.63 MB | 06.11.2015 г., 15:21:48 |
http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=696279 | Връзка в АОП | 0 KB | 06.11.2015 г. |
http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=696280 | Връзка в АОП | 0 KB | 06.11.2015 г. |
Protokol_1_oferti | Протокол №1 | 1.86 МB | 18.12.2015 г., 15:54:37 |
Cenovi_oferti.pdf | Съобщение за отваряне на ценови предложения | 818 КB | 18.12.2015 г., 15:53:47 |
Protokol_2_oferti | Протокол №2 | 2.33 МB | 29.12.2015 г., 14:39:09 |
Reshenie_3.pdf | Решение за избор на изпълнител | 1.14 МВ | 30.12.2015 г., 11:54:05 |
Dogovor_4.pdf | Договор №4 | 2.76 МВ | 26.01.2016 г., 16:23:20 |
inf_garancii.doc | Освобождаване на гаранции | 28 КВ | 27.01.2016 г., 16:18:01 |
plashtane-40.xls | Окончателно плащане | 21 КB | 22.04.2016 г., 10:06:02 |
http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=734109 | Информация за изпълнението на договор | 0 KB | 20.11.2015 г. |
inf_garancii_2.doc | Освобождаване на гаранции 2 | 28.5 КВ | 20.05.2016 г., 11:07:28 |
ПУБЛИЧНА ПОКАНА ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Организиране на събития и логистика за приобщаване на ромското население към националната култура и интеграцията му в местната общност“.
Идентификационен номер на обществената поръчка № 005
Подаване на оферти – до 21.10.2015 г., 16:00 ч.
Файл/Връзка | Описание | Размер на файла | Създаден |
Dokumentaca.zip | Публична покана | 4.15 МB | 13.11.2015 г., 09:50:02 |
http://www.aop.bg/v51_pp.php?mode=view2&id=9047612 | Връзка в АОП | 0 KB | 13.11.2015 г. |
Protokol_oferti | Протокол от разглеждане на оферти | 1.88 МB | 27.11.2015 г., 15:06:26 |
protokol2_oferti | Протокол от разглеждане на оферти | 1.23 МB | 07.12.2015 г., 12:05:38 |
Dogovor_No3 | Договор №3 | 1.89 МB | 08.01.2016 г., 17:37:22 |
plashtane-3.xls | Авансово плащане | 21 КB | 15.01.2016 г., 10:04:15 |
plashtane-31.xls | Окончателно плащане | 21 КB | 31.01.2016 г., 10:05:22 |